Hoteller til ferien med happydays_dk
Øjeblik - vi henter hoteller til dig!
cd top arrow

Happydays' konkurrenceblog

Happydays Konkurrence
Blog oprettet: 29-05-2013 Blogindlæg i alt: 72 Antal kommentarer: 12555 Antal følgere: 278 Følg denne blog

KONKURRENCE: Send os et feriepostkort fra Tyskland

Sidst opdateret: 16-06-2026
Dette indlæg er læst 625 gange
Oprettet: 03-06-2026

Vind et gavekort til Happydays på 2.000,-

Forestil dig, at du allerede er på sommerferie i Tyskland.

Måske sidder du på en lille café i en hyggelig by, får serveret en kold øl og en sprød wienerschnitzel, nyder en is ved vandet – eller vågner på et hotelværelse med udsigt og god tid til morgenmad.

Nu vil vi gerne have dig til at sende os et lille feriepostkort fra din bilferie i Tyskland.

Skriv dit postkort i feltet herunder:

“Kære Happydays, vi er landet i _______. Her dufter af _______. Vi har lige _______ – og i morgen skal vi _______.”


Skriv gerne hyggeligt, sjovt, romantisk eller helt ærligt – bare så vi andre næsten kan mærke ferien.


Vi trækker en vinder blandt alle kommentarer d. 3. august 2026.

Kommentarer
Skriv en kommentar
Happydays forbeholder sig retten til at slette kommentarer af anstødelig karakter.
21-06-2026 11:20skrevmargit larsen
kære happydays vi er landet i munchen,her dufter af dejlig øl,,vi har lige fået currywurst, og i morgen skal vi til oktoberfest
20-06-2026 22:33skrevDiana Øgendahl
Kære Happydays, vi er landet i Kiel på et fantastisk hotel med havudsigt.
Her dufter af frisk hav og god mad. Vi har lige gået tur langs molen og set alle cruise skibene komme ind og ud af Kiel det er vildt hyggeligt og vinke – og i morgen skal vi til Designer Outlet Neumünster ligger kort køretur fra Kiel og er køreturen værd og masser af gode shopping.
Ses i dk tak for god ferie.
20-06-2026 09:36skrevBendt lundby madsen
Kære Happydays, så er vi landet på Rügen. Her dufter landligt. Vi har lige været i Putbus og Lauterbach. Og i morgen skal vi ud og kører med Rasende Roland.
19-06-2026 17:30skrevAlex Nielsen
Hej med jer😊
Efter en lang og varm køretur er vi ankommet til Mosel.
Vel installeret på vores hyggelige familedrevet hotel har vi nu slået stængerne op på en cafestol på hotellets terrasse med den skønneste udsigt ned af bjergskråningen med blik hen over byen og direkte kig til Mosel hvorvturbådene sejler frem og tilbage. Intet sted smager en kold fadøl bedre🍺🍺
Kan varmt anbefales👍👍😊😊
19-06-2026 14:45skrevLeif Lund-Pedersen
Kære Happydays, vi er landet i Bremen. Her dufter af kaffe. Vi har lige spist morgenmad – og i morgen skal vi ud og sejle på Wesern og om aftenen skal vi ud at finde et sted med en god schnitzel.
19-06-2026 13:24skrevBirthe Bonke
Kære Happydays, vi er landet i Cochem igen. Her dufter af god mad og dejlig vin Vi har lige taget turen op til borgen og i morgen skal vi til Trier
19-06-2026 12:51skrevAlice Østergaard
sidder på en lille restaurant og har bestilt Schwenkbraten og en god øl. Herligt at være tilbage i Kochem ved Mosel. skønt område
19-06-2026 12:31skrevJohn Foley
Sidst vi benyttede HappyDays var en bragende success med hele 5 dage i Steimark.
19-06-2026 12:26skrevmargit larsen
vi er lige landet i berlin,her dufter af berlinersommer,vi har lige chekket ind på hotellet, og i morgen skal vi ud og gøre byen.
19-06-2026 11:26skrevEgon Jensen
Vi er lige ankommet til Niederkleweez og sidder nu ved søkanten og nyder den gode udsigt og venter på en kold "dunkles bier". Tænderne løber i vand ved tanken om middagen med hvide asparges og schnitzel. I morgen skal vi ud at sejle på de 6 søer og det glæder vi os fantastisk til, nyde udsigten sammen med et glas kold hvidvin
19-06-2026 10:46skrevTor Reinhard Torvund
Kjære Happydays

Etter en vakker og opplevelsesrik tur på Rhinen er vi nå kommet til Rudesheim. På vår vandring gjennom byen har vi stoppet i Drosselgasse. Det var ompamusikken som fanget vår oppmerksomhet. Her har vi det hyggelig og ved nabobordet er det 2 danske par som er på sykkeltur langs Rhinen. kvelden ble til natt og det ble en hyggelig snakk.
Det blir mange gode minner å ta med hjem til Danmark
19-06-2026 10:41skrevFlavia
Kære Happydays, vi er landet i en idyllisk lille bjerglandsby. Her dufter af nybagt croissant og pretzel. Vi har lige skålet i lokal hvidvin på terrassen – og i morgen skal vi vandre på opdagelse i de smalle, gamle gader.
19-06-2026 10:40skrevJon Erik Paulsberg
Kære Happydays, vi er landet i Strande. Her dufter av hav og god mat. Vi har lige spist frokost i Lönneberga og i morgen skal ha en dag på stranden med bad og hygge = ferie.
19-06-2026 10:38skrevInger Marie Andersen
Kære Happydays, vi er landet i Kiel_. Her dufter af sommer og sol__. Vi har lige spist en dejlig frokost med udsigt over vandet, 2 små passende retter med det dejligt glas riesling_____ – og i morgen skal vi udforske historiske steder i nærområdet____.
19-06-2026 09:43skrevIngrid-Marie Baltzer Østergaard
Kære Happydays, vi er landet i Rothenburg ob Der Tauber. Her dufter af sommer. Vi har lige været i Käthe Wohlfart for at handle juleting - og i morgen skal vi gå tur på muren rundt om byen.
19-06-2026 08:11skrevHeidie jørgensen
Kære Happydays, vi er landet på Femern. Her dufter af dase,nyde,aahh. Vi har lige været i vandet– og i morgen skal vi nyde bare at have ferie.
19-06-2026 07:51skrevKeld Rantzau
Kære Happydays
Vi er landet i Molln.
Her dufter af hygge, samvær og idyl.
Vi har lige gået en tur om søen og imorgen skal vi en tur i dyreparken, hvor entreen i øvrigt er helt gratis.
18-06-2026 13:01skrevmargit larsen
Er lige landet i Harzen og her dufter af bjerge og natur. Vi har lige nydt en brstwurst og en god tysk øl .og i morgen skal vi rigtig på sightseeing.
17-06-2026 20:13skrevelisabeth hansen
Kære Happydays, vi er landet ved Timmendorfer Strand. Her dufter af saltvand, solcreme og friskbagte fiskebrötchen. Vi har lige gået en lang tur langs strandpromenaden og den nye ikoniske mole. Vi har spist en herlig frokost på en af de små hyggelige caféer her langs stranden.
Vi elsker at bade i Østersøen, nyde solen og slentre med bare tæer i det fine sand – og i morgen skal vi til Hemmeldorfer See, lidt væk fra stranden – en meget smuk sø med udsigtstårn og naturstier, her ligger Tysklands dybeste naturlige punkt.
Kærlige sommerhilsner fra Lisbeth og Michael
17-06-2026 18:00skrevBjarne Søndergaard
Kære Happydays, vi er landet i Rendsburg. Her dufter af hygge. Vi har lige været en tur med svævefærgen over kielerkanalen – og i morgen skal vi en tur ind til Kiel på bytur
17-06-2026 17:32skrevBente Funch
Vi er lige landet i Kiel, her dufter af hav. Vi har lige set på kanalen, og i morgen skal vi til Lübeck.
17-06-2026 08:34skrevDorthe Bille
“Kære Happydays, Vi er landet i Berlin. Her dufter af karrywurst mit pommes. Vi har lige travet langs Berlinmuren– og i morgen skal vi under jorden i Berliner unterwelten.”

Kærlig hilsen
Dorthe
16-06-2026 21:24skrevJette Jensen
Kære Happydays, vi er landet i ____Hamburg___. Her dufter af __marcipan_____. Vi har lige ___været i zoo____ – og i morgen skal vi _i tv tårnet______.”
16-06-2026 18:44skrevLisbeth Rosenstand
Kære Happydays,jeg er landet i Goslar.Her dufter af frisk luft og gode oplevelser.Jeg har lige spist en lækker schnitsel - og i morgen skal jeg ud og køre med tog til Brochen (eller Bloksbjerg).
16-06-2026 17:34skrevMarlene
Kære Happy Days, vi er lige landet i Hildesheim, her dufter af lækker mad: schnitzel mit alles;) Vi nyder maden, og den superb service, - og i morgen skal vi videre rundt i Harzen, hvor vi skal opleve, dette magiske eventyr område-alle sanser er spændte:)
16-06-2026 15:31skrevbritta Pedersen
Vi er kommet til Amsterdam , skal se Anne Franks hus , med mand og vores børnebørn på 13-17! År
Nu vil vi se byen ☀️
16-06-2026 14:18skrevHelle Mortensen
Kære Happydays, vi er landet i Grainau i det sydlige Tyskland. Her dufter af gran, bjerge og frisk luft. Vi har lige spist morgenmad med udsigt til Zugspitze – og i morgen skal vi der op med kabelbanen og bagefter en gåtur rundt om Eibsee .”
16-06-2026 10:55skrevMorten Hansen
Kære Happydays, vi er landet i Hamburg. Her dufter af bilos, men også sol og sommer. Vi har lige spist morgenmad her på hotellet – og i morgen skal vi så på sightseering.
;